Впровадження Концепції НУШ в освітній процес
за 2020-2021 навчальний рік
Засідання ШМО
|
Захід |
Тема |
Категорія |
Дата проведення |
1. |
Засідання ШМО |
«Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь» Форма проведення: педагогічна студія 1.Тренінг Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. 2.Інтеграція у навчанні молодших школярів математики. 3.Аукціон методичних ідей Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: ü кейс-технологія; ü «перевернуте навчання»; ü сторітелінг; ü технологія «боншо»; ü технологія квестів; ü технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно). 4.Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики. 5.Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності. 6.Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. 7.Групові методи роботи на уроках у початковій школі. 8.Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO. 9.Практикум Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок»
|
вчителі початкових класів |
03.11.2020
|
2. |
Засідання ШМО |
«Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь» Форма проведення: педагогічна студія 1.Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів. 2.Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми. 3.Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках природознавства. 4.Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів. 5.Аукціон методичних ідей Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства: ü активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»; ü прийом фішбоун; ü прийом «Кубик Блума»; ü використання задач екологічного змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів. 6.Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості.
|
вчителі початкових класів |
11.04.2021
|
3. |
Засідання ШМО |
«Нова українська школа – новий зміст освіти» Форма проведення: консультативний пункт 1.Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу. 2. Вивчення змін до навчальних програм. 3.Опрацювання методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу. 4.Сучасний учитель як провідник змін в контексті Концепції Нової української школи. |
вчителі початкових класів |
05.04.2021
|
4. |
Засідання ШМО |
«Шляхи, форми і методи удосконалення освітнього процесу. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах»
Форма роботи: за круглим столом
1.Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Модель сучасного уроку. Складові ефективного управління класом. 2.Нова українська школа – вчимо по – новому. 3.Сучасні методи розвитку мовлення і навчання читання в початковій школі. 4.Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі. 5.Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: технологія «кластера» на уроках літературного читання; квестова технологія у навчанні мови і літератури.
|
вчителі початкових класів |
31.05.2021 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
ПЕДАГОГІЧНОЮ РАДОЮ
Протокол № 2 від 27.08.2019
Директор С. Морозко
План заходів
щодо впровадження Концепції Нової української школи
в Рубіжанській спеціалізованій школі № 10
в умовах реформування початкової освіти
на 2019 – 2022 навчальний рік
Напрям діяльності |
Шляхи практичної реалізації |
Термін виконання |
Виконавці |
1 Організаційна робота |
Створення банку даних про вчителів початкових класів, які будуть упроваджувати Державний стандарт початкової загальної освіти в навчальному закладі:
|
2017-2019 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М.
|
Організація обговорення на педагогічній раді питання щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у 2018-2019 н.р., Концепції НУШ |
березень 2019, серпень 2019 |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Участь у обласних, міських заходах щодо запровадження Концепції Нової української школи |
постійно |
учителі початкових класів |
|
2. Організаційно-методична робота |
Опрацювання законодавчих, нормативних, інструктивно-методичних матеріалів щодо Нової української школи, які розміщено в рубриці «Нова українська школа» на сайті МОН України та на сайті «Нова українська школа», на сайті ЛОІППО |
постійно |
Заступник директора з НВР Мандич І.М.
|
Проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи (надання методичної допомоги, консультацій, підготовка інформаційних листів, виступів на нарадах директорів закладів освіти, розгляд питань на засіданнях методичної ради методичного кабінету тощо) |
постійно |
Заступник директора з НВР Мандич І.М.
|
|
Проведення методичних студій-тренінгів для вчителів початкових класів з проблеми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти». |
2018-2021 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Обговорення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу відповідно до проекту Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи |
Серпень –вересень 2019 року |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Здійснення постійного методичного супроводу щодо запровадження нового Державного стандарту в початкових класах освітніх закладів та координувати їх роботу упродовж 2019/2020 н.р. |
2019-2022 р.р. |
Директор Морозко С.Є. Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Організація участі педагогічних працівників у районних методичних заходах з напрямку реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти та запровадженню Концепції Нової української школи |
2019-2022 р.р. |
Директор Морозко С.Є. Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Проведення засідань шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів за темою «Методичні аспекти забезпечення якісної освіти в умовах нового Державного стандарту початкової загальної освіти» |
2019-2022р.р. |
Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Продовження роботи творчої лабораторії вчителів«Нова українська школа: реалії та перспективи» щодо переорієнтації процесу навчання з урахуванням інноваційних тенденцій НУШ |
2019-2022рр. |
Керівник Чередниченко А.В. |
|
Проведення міського семінара - тренінгу для вчителів 3-х класів «Впровадження курсу ЯДС в освітній процес». |
Січень 2020 |
Вчитель початкових класів Ткачук В.А. |
|
Проведення міського семінару – тренінгу для заступників директорів, керівників методоб’єднаь «Використання LEGO технологій в освітньому процесі» |
Березень 2020 |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Оновлення навчально-педагогічного процесу педагогічними інноваціями |
2018-2022р.р. |
Вчителі |
|
.Поповнення бібліотечного фонду навчальною літературою відповідно до нового змісту освіти |
2019-2022 р.р. |
Бібліотекарі |
|
Організація та здійснення моніторингу результатів процесу впровадження нових підходів до навчання у початковій школі |
упродовж 2019-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Систематичне поповнення та оновлення на сайті школи бази даних творчих наробок педагогів школи. |
2019-2022 рр. |
Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Створення за допомогою USB-флеш-накопичувачів відеотеки матеріалів для використання на уроках в початковій школі. |
2019-2022 р.р. |
Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Організація роботи щодо поступового переоснащення класних кімнат для учнів початкової школи відповідно до « Орієнтовного переліку засобів навчання в початковій школі» та « Рекомендацій до створення освітнього середовища « Новий освітній простір» |
2017-2022 р.р. |
Адміністрація школи. |
|
Створення сучасного освітнього середовища в закладі |
2017-2022 р.р. |
Директор школи |
|
3. Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду |
Створення банку даних вчителів початкових класів |
2017-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
Висвітлення передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів щодо практичного впровадження в закладі Державного стандарту початкової загальної освіти на сайті школи |
2017-2022 рр. |
Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду щодо практичного впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти |
2018-2022 рр. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Керівник ШМО Коломайко Н.А. |
|
Організація та здійснення моніторингу результатів процесу впровадження нових підходів до навчання у початковій школі |
Протягом н.року |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
|
Вивчення питання формування сучасного освітнього простору шляхом упровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес |
2017-2022 р.р |
Адміністрація школи. |
|
Продовження роботи мовного табору як практичної реалізації однієї із ключових компетентностей Нової української школи ( спілкування іноземним мовами). |
Червень 2020 |
Заступник директора з НВР Сокирко О.М. |
|
3. Підвищення науково-теоретичного рівня та фахової підготовки педагогічних працівників |
Підвищення рівня професійної компетентності педагогів через проведення системи певних методичних заходів (семінарів, форумів, майстер-класів, творчих звітів, круглих столів, педагогічних студій тощо) з навчання вчителів сучасним освітнім технологіям на засадах педагогіки партнерства |
2019-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
Організація участі педагогічних працівників у районних та обласних методичних заходах з напрямку реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти та запровадження Концепції Нової української школи |
Постійно |
Адміністрація школи |
|
Організація консультативного форуму «На допомогу вчителям, які викладають у початковій школі» (на Фейсбуці). |
2018-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
Забезпечення діяльності «Школи учителів 1 класу» та «Школи учителів 2 класу» по вивченню особливостей нових навчальних дисциплін та нових підходів до організації навчально-виховного процесу у початкових класах. |
2018-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
Організація роботи з педагогічними кадрами щодо підвищення фахової майстерності: - Навчання на курсах підвищення кваліфікації на базі ЛОІППО та ЕdЕra; Самоосвіта вчителів: участь у курсах професійного розвитку, вебірарах, онлайн – навчання. |
2017-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
Проведення фестивалю педагогічних ідей « Мій особистісно зорієнтований урок» |
2018-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
4. Психологічний супровід упровадження нового змісту початкової освіти
|
Опрацювання методичних рекомендацій для практичних психологів освітніх закладів щодо створення сприятливого середовища та діагностування готовності дітей до школи |
2018-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. |
Забезпечення психологічного супроводу навчально-виховного процесу в умовах реформування освітньої галузі |
2018-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. |
|
Створення консультпунктів для батьків першокласників та дітей, які проходять підготовку до школи |
2019-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. |
|
Напрацювання аналітичних та методичних матеріалів для психолого-педагогічного супроводу діяльності консультативних центрів для батьків майбутніх першокласників |
2019-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю.
|
|
Анкетування серед батьків з метою виявлення труднощів, які має дитина, та корекція з боку психолога, вчителя |
2019-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. Вчителі |
|
.Психологічна просвіта батьків, вчителів з питань педагогіки та психології дітей з метою створення умов для повноцінного психічного і особистісного розвитку кожного учня |
2018-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. |
|
5. Матеріально –методична база
|
Аналіз навчально –методичної бази початкових класів відповідно до «Орієнтованого переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього середовища «Новий освітній простір» |
упродовж 2019-2022 р.р. |
Директор Морозко С.Є. Заступник директора з НВР Мандич І.М. |
Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання |
упродовж 2019-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
Організація роботи по поступовому переоснащенню класних кімнат для учнів початкової школи відповідно до «Орієнтованого переліку засобів навчання в початковій школі» та «Рекомендацій до створення освітнього простору» |
упродовж 2019-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі |
|
6. Робота з батьками
|
.Проведення батьківських зборів, відкритих дверей, конференцій, семінарів для батьків майбутніх першокласників |
упродовж 2019-2022 р.р. |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі початкових класів |
Анкетування батьків з метою виявлення питань, які потребують пояснення та додаткової інформації щодо впровадження нового змісту початкової освіти. |
2019 рік |
Заступник директора з НВР Мандич І.М. Вчителі початкових класів |
|
Ознайомлення батьків майбутніх першокласників на батьківських зборах з Концепцією Нової української школи та оновленими програмами. |
Серпень 2019 |
Вчителі початкових класів |
|
Анкетування серед батьків з метою виявлення труднощів, які має дитина, та корекція з боку психолога, вчителя |
2019-2022 р.р. |
Практичний психолог Бунаков О.Ю. Вчителі |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com