СТРУКТУРА  МЕТОДИЧНОЇ  РОБОТИ

Інформація про керівників шкільних методичних обєднань

у 2024-2025 н.р. по СШ №10  

 

Методичне обєднання

 ПІБ керівника

Моб. телефон

1.

Вчителів початкових класів

    Коротуненко

Тетяна Василівна

+380951570671

2.

Вчителів філологічного циклу

     Фесенко

  Інна Іванівна

+380955005239

3.

Вчителів іноземних мов

Обозна Ірина  Анатоліївна

+380500437177

4.

Вчителів природно-математичного циклу 

    Карабанкіна

Олена Борисівна

+380661304342

5.

Вчителів суспільствознавчого циклу

       Трішина  Віра Олександрівна

+380634162254

6.

Вчителів художньо - естетичного циклу, технологій та фізичного виховання

     Мироненко

Валерія Борисівна

+380996815648

 

 

 

       

 

Гімназія №10 міста Рубіжного 

Луганської області 

Н А К А З

02 вересня 2024 рік                                         м.Рубіжне                                 №31/1

Про організацію методичної роботи

з педагогічними кадрами

у 2024-2025 навчальному році

На виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», з  метою реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього  середовища у Новій українській школі (схвалено Указом Президента України від 25 травня  2020 року № 195/2020), Концепції Нової української школи, затвердженої розпорядженням  Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р «Про схвалення Концепції  реалізації державної політики у сфері реформування загальної освіти «Нова українська  школа» на період до 2029 року», Державного стандарту початкової загальної освіти  (постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 87), Державного стандарту  базової  середньої  освіти  (постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р.  № 898),Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету  Міністрів України від 23.11.2011 № 1392), Концепції національно-патріотичного  виховання в системі освіти України, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки  України від  06  червня 2022 року № 527враховуючи професійні потреби та інтереси  вчителів закладу з метою поступового їх включення в інноваційну освітню діяльність,  розвитку педагогічної творчості та професійної майстерності, а також забезпечення  організаційно-методичного супроводу діяльності методичних спільнот педагогів закладу з  питань удосконалення змісту роботи на компетентнісній основі, створення ефективної  системи методичної роботи, спрямованої на розвиток педагогічної майстерності, творчої  ініціативи працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації в  міжатестаційний період та враховуючи результати аналізу методичної роботи з  педагогічними працівниками закладу за 2023-2024 н.р.  

НАКАЗУЮ: 

1. Заступникам директора з навчально-виховної та виховної роботи І. Фесенко, О.  Сокирку, В. Лимар: 

1.1. Спрямувати діяльність методичної служби закладу на: 

виконання Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»,  Концепції Нової української школи, Державних стандартів початкової загальної, базової  середньої, базової і повної середньої освіти; 

вивчення та аналіз основних освітніх нормативних документів, програм, інструктивних  матеріалів, методичних рекомендацій щодо змісту, форм та методів організації  освітнього процесу; 

впровадження компетентнісного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного  підходів до навчання здобувачів освіти; 

забезпечення методичного супроводу освітнього процесу за новими освітніми  стандартами і навчальними програмами; 

проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення перспективного педагогічного досвіду; сприяння самоосвітній фаховій діяльності педагогів з метою безперервного підвищення  власної кваліфікації та педагогічної майстерності;

апробацію та використання нових інноваційних та освітніх технологій і систем; організацію роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з  базових дисциплін, турнірів, конкурсів тощо; 

діджиталізацію освітнього процесу, створення і застосування сучасних електронних  сервісів;  

забезпечення академічної свободи педагогів; 

забезпечення заходів щодо якості освіти, моніторингових досліджень результативності  освітнього процесу;  

формування ключових компетенцій учнів (вільне володіння державною мовою,  математична, загальнокультурна та екологічна компетентності, підприємливість та  інноваційність, економічна компетентність) та наскрізних умінь (критичне та системне  мислення, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями,  оцінювати ризики, приймати рішення, вирішувати проблеми тощо); 

організацію індивідуального консультування і професійної підтримки педагогів; сприяння утвердженню позитивного іміджу закладу. 

1.2. Забезпечити: 

Планування методичної роботи на діагностичній основі. 

Вересень 2024 р. 

Професійне зростання педагогів закладу шляхом участі в оновлених формах методичної  роботи, надаючи перевагу динамічному навчанню (майстер-класи, тренінги), а також  через самоосвітню діяльність. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

Надання конкретної, дієвої і своєчасної методичної допомоги вчителям згідно з планом  роботи. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

Моніторингові дослідження стану та результативності освітнього, виховного процесу,  кадрового потенціалу, ефективності методичної роботи. 

Протягом 2024-2025 н.р.  

-- Застосування формувального оцінювання в освітньому процесі (5-7 класи НУШ). Протягом 2024-2025 н.р. 

Створення умов для проходження курсової підготовки педагогічними працівниками  закладу. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

Своєчасне оновлення інформації на сайті закладу. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

Участь обдарованих та здібних учнів в олімпіадах, турнірах, конкурсах, роботі МАН. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

Підготовку та систематичне проведення засідань методичної ради відповідно до плану  роботи на 2024-2025 н.р. 

За планом методичної ради 

1.3. Продовжити вирішення методичної проблеми закладу: «Реалізація сучасних  педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень  Концепції «Нова українська школа».  

Протягом 2024-2025 н.р.

2. Затвердити склад методичної ради закладу на 2024-2025 н.р.: 

№ 

П.І. по Б. 

Посада

Сокирко Олександр Миколайович 

голова ради, заступник директора з  навчально-виховної роботи

Морозко Світлана Євгенівна 

член ради, директор

Фесенко Ірина Анатоліївна 

член ради, заступник директора з  навчально-виховної роботи

Лимар Валерія Сергіївна 

член ради, заступник директора з виховної роботи

Коротуненко Тетяна Василівна 

секретар методичної ради, учитель  початкових класів

Фесенко Інна Іванівна 

член ради, учитель української мови та  літератури

Обозна Ірина Анатоліївна 

член ради, учитель англійської мови

Карабанкіна Олена Борисівна 

член ради, учитель математики

Трішина Віра Олександрівна 

член ради, учитель історії

10 

Мироненко Валерія Борисівна 

член ради, учитель трудового навчання

3. Затвердити структуру методичної роботи з педагогічними кадрами:

 педагогічна рада;

 методична рада;

 методичні об'єднання;

 творчі групи;

 наставництво;

 психолого-педагогічний семінар.

4. Призначити керівників методичних підрозділів:

4.1. Методичної ради – О. Сокирка, заступника директора з навчально-виховної

 роботи.

4.2. Методичних об’єднань:

 вчителів початкових класів – Т. Коротуненко;

 вчителів філологічного циклу – І.Фесенко;

 вчителів іноземної мови – І.Обозну;

 вчителів природничо-математичного циклу – О. Карабанкіну;

 вчителів суспільствознавчого циклу – В. Трішину;

 вчителів художньо-естетичного циклу, технологій та фізичного виховання –

 

В. Мироненко.

4.3. Психолого-педагогічного семінару «Розвиток позитивної навчальної  мотивації учнів за сучасних умов » - І. Кузему.

 

5. Керівникам методичних об’єднань, творчих груп спланувати роботу своїх  методичних підрозділів, створити умови для вдосконалення фахової освіти і кваліфікації  педагогічних працівників, забезпечити проведення методичних заходів, спрямованих на  розвиток творчих можливостей вчителів. 

До 30.09.2024 та протягом року 

 

6. Забезпечити участь вчителів у шкільних та загальноміських методичних заходах, 

фахових конкурсах, мотивувати вчителів вищої категорії та вчителів, які мають педагогічні  звання, до представлення свого педагогічного досвіду у фахових періодичних виданнях. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

7. Організувати проведення чергової атестації педагогічних кадрів. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

8. Забезпечити участь вчителів закладу у міських формах методичної роботи.

Протягом 2024-2025 н.р. 

9. Забезпечити проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації згідно  графіка при ЛОІППО.  Протягом 2024-2025 н.р.  

10. Продовжити моніторингові дослідження стану та результативності освітнього  процесу, кадрового потенціалу, ефективності методичної роботи. 

Протягом 2024-2025 н.р. 

11. Відповідальність за організацію та результативність методичної роботи з  педагогічними кадрами покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи О.  Сокирка. 

12. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.  

 

Директор Гімназії №10                                                                     Світлана МОРОЗКО                   міста Рубіжного

 

Гімназія №10 міста Рубіжного

Луганської області

НАКАЗ

 

27  травня 2024 р.                                    м. Рубіжне                   № 15

 

Про підсумки методичної роботи 

з педагогічними кадрами

у  2023-2024 навчальному році

 

У 2023-2024 навчальному році методична робота в закладі здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Державного стандарту початкової загальної освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 87), Державного стандарту  базової  середньої  освіти  (постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р.  № 898),

 Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392), Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 06 червня 2022 року № 527, річного плану роботи закладу, з метою подальшого вдосконалення професійної компетентності педагогічних кадрів, підвищення ефективності освітнього процесу.

Роботу педагогічного колективу було спрямовано на продовження реалізації методичної проблеми  закладу «Реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень Концепції «Нова українська школа».

           Пріоритетними напрямками в методичній роботі  закладу на 2023-2024 навчальний рік було визначено: 

·        впровадження компетентнісного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів  освіти;

·        забезпечення методичного супроводу освітнього процесу за новими освітніми стандартами і навчальними програмами;

·        удосконалення сучасного уроку із врахуванням  компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів;

·        організацію роботи щодо подолання освітніх втрат, викликаних особливостями  освітнього процесу в умовах воєнного стану; 

·        проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення  перспективного педагогічного досвіду;

·        сприяння  підвищенню методичного рівня вчителів;

·        організацію роботи з обдарованими дітьми через підготовку і проведення олімпіад з базових дисциплін, турнірів, конкурсів тощо;

·        організацію індивідуального консультування і професійної підтримки педагогів;

·        сприяння утвердженню позитивного іміджу закладу.

Із метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою було затверджено склад шкільної методичної ради, визначено і затверджено задачі, методи, напрямки  та форми методичної роботи, складено план роботи над методичною проблемою, розглянуто, обговорено та затверджено план роботи шкільних методичних об’єднань на 2023-2024 н.р.

Протягом навчального року було організовано роботу 6 методоб’єднань: вчителів початкових  класів  (керівник  Т. Коротуненко),  вчителів філологічного циклу (керівник І. Фесенко), вчителів іноземної мови (керівник С. Пухтаєвич), вчителів природничо-математичного циклу (керівник О. Карабанкіна), вчителів суспільствознавчого циклу (керівник В. Трішина), вчителів художньо-естетичного циклу, технологій та фізичного виховання (керівник В. Мироненко). Кожне з них провело по 4-5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На запланованих засіданнях МО вчителі обговорювали  як організаційні, так і методичні питання щодо впровадження в освітній процес нових технологій, інтенсивних форм і методів навчання, застосування міжпредметних зв’язків у процесі формування комунікативних компетенцій учнів. 

У 2023-2024 н.р. освітній процес відбувався в онлайн форматі з використанням технологій дистанційного навчання. Слід зазначити, що педагоги закладу володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, уроки проводять за допомогою комп’ютерної техніки.

Протягом 2023-2024 навчального року належна увага з боку адміністрації приділялась росту педагогічної майстерності педагогів через самоосвіту, курсову перепідготовку. Відповідно до плану роботи закладу курсову перепідготовку пройшли всі педагогічні працівники. Вони поділились набутими знаннями і досвідом на засіданнях педагогічної ради та методичних об’єднань. Учитель української мови та літератури О. Момот взяла участь у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року» і посіла почесне ІІІ місце в обласному етапі. Учитель математики Карабанкіна О.Б.  на Національній освітній платформі «Всеосвіта» опублікувала власні 27 тестів для 6-х і 8-х класів та розробку позакласного заходу «Математичний аукціон».

Атестація педагогічних працівників у закладі проводилась у відповідності до вимог Положення про атестацію педагогічних працівників від 09.09.2022 №805. У цьому навчальному році атестувалися вчителі початкових класів Л.Ємець, Ю.Квасова, С.Одінцова, вчитель математики О. Карабанкіна, вчитель фізики І. Зозуля.

        Результати атестації педагогічних кадрів закладу за 2023-2024 навчальний рік:

 

ПІБ

Посада

Категорія

Тарифний розряд

Звання

1

Ємець Л.О.

Вчитель початкових

класів

Спеціаліст вищої категорії

14

Старший учитель

2

Квасова Ю.С.

Вчитель початкових

класів

Спеціаліст першої категорії

13

 

3

Одінцова С.М.

Вчитель початкових

класів

Спеціаліст вищої категорії

14

 

4

Карабанкіна О.Б.

Вчитель математики

Спеціаліст вищої категорії

14

Старший учитель

5

Зозуля І.С.

Вчитель фізики

Спеціаліст вищої категорії

14

Старший учитель

                  Здобувачі освіти закладу успішно взяли  участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з  навчальних  предметів,  Міжнародному  конкурсі  з  української  мови імені П. Яцика та Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка.

 

             Результативність участі учнів закладу у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та Міжнародних конкурсів  імені Тараса Шевченка та Петра Яцика:

 

      

Прізвище, ім’я учня

Клас

Предмет/ Конкурс

Місце

ПІБ вчителя

1

Муренець Софія

5-Б

конкурс Яцика

І

Момот О.М.

2

Бєлякова Поліна

6-Б

конкурс Яцика

І

Гачковська Л.А.

3

Васецька Аліса

3-А

конкурс Яцика

ІІ

Ємець Л.О.

4

Глущук Ярослава

4-А

конкурс Яцика

ІІ

Кудей О.В.

5

Внукова Ангеліна

3-Б

конкурс Яцика

ІІІ

Одінцова С.М.

6

Коваленко Кіра

4-В

конкурс Яцика

ІІІ

Давидюк Д.С.

7

Фатєєва Софія 

7-А

конкурс Яцика

ІІІ

Фесенко І.І.

8

Долгошеіна Анна 

8-А

конкурс Яцика

ІІІ

Фесенко І.І.

9

Доля Дар'я 

6-А

конкурс Шевченка

І

Фесенко І.І.

10

Обозний Матвій 

7-А

конкурс Шевченка

І

Фесенко І.І.

11

Мороз Даніл 

8-Б

конкурс Шевченка

І

Фесенко І.І.

12

Мацун Кароліна

5-Б

конкурс Шевченка

ІІ

Момот О.М.

13

Фатєєва Софія 

7-А

укр. мова

ІІІ

Фесенко І.І.

14

Долгошеіна Анна 

8-А

укр. мова

ІІІ

Фесенко І.І.

15

Обозний Матвій

7-А

фізика

І

Зозуля І.С.

16

Шапар Богдан 

9-А

фізика

І

Зозуля І.С.

17

Бакшеєв Святослав 

8-Б

фізика

ІІ

Зозуля І.С.

18

Мороз Даніл

8-Б

фізика

ІІІ

Зозуля І.С.

19

Вербій Аліна

9-Б

фізика

ІІІ

Зозуля І.С.

20

Мороз Даніл

8-Б

історія

І

Трішина В.О.

21

Жоріна Уляна

8-Б

історія

ІІ

Трішина В.О.

22

Дуванов Владислав

9-А

історія

ІІ

Вороновський М.І.

23

Долгошеіна Анна

8-А

англійська мова

І

Самойлова І.М.

24

Вербій Альбіна

9-Б

англійська мова

ІІІ

Локтіонова І.В.

25

Мороз Даніл

8-Б

математика

І

Карабанкіна О.

26

Обозний Матвій

7-А

математика

І

Омелянська Г.О.

27

Вербій Альбіна

9-Б

математика

ІІ

Омелянська Г.О.

28

Бакшеєв Святослав

8-Б

математика

ІІІ

Омелянська Г.О.

29

Лемешко Платон

6-Б

математика

ІІІ

Карабанкіна О.Б.

30

Шапар Богдан

9-А

математика

ІІІ

Омелянська Г.О.

31

Коваленко Олексій

9-А

трудове навчання

І

Мироненко В.Б.

32

Сєріков Максим

8-А

трудове навчання

І

Мироненко В.Б.

33

Кльовін Давід

8-В

трудове навчання

ІІ

Мироненко В.Б.

34

Вербій Альбіна

9-Б

трудове навчання

ІІІ

Мироненко В.Б.

35

Долгошеіна Анна

8-А

трудове навчання

ІІІ

Мироненко В.Б.

36

Костянікова Дарина

9-Б

трудове навчання

ІІІ

Мироненко В.Б.

37

Сторож Єгор 

9-Б

біологія

І

Кузема І.І.

38

Жоріна Уляна

8-Б

біологія

ІІ

Кузема І.І.

39

Шапар Богдан

9-А

хімія

ІІ

Фесенко І.І.

40

Дуванов Владислав

9-А

правознавство

ІІ

Трішина В.О.

41

Шапар Богдан

9-А

правознавство

ІІ

Трішина В.О.

42

Шапар Богдан

9-А

географія

І

Струцька О.Є.

43

Мороз Даніл

8-Б

географія

ІІ

Струцька О.Є.

 

           Результативність участі учнів закладу у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та Міжнародних конкурсів  імені Тараса Шевченка та Петра Яцика:

Прізвище, ім’я учня

Клас

Конкурс

Місце

ПІБ вчителя

1

Обозний Матвій

7-А

конкурс Шевченка

І

Фесенко І.І.

2

Бєлякова Поліна

6-Б

конкурс Яцика

І

Гачковська Л.А.

3

Шапар Богдан

9-А

географія

 

Струцька О.Є.

4

Шапар Богдан

9-А

фізика

 

Зозуля І.С.

5

Сторож Єгор 

9-Б

біологія

 

Кузема І.І.

6

Коваленко Олексій

9-А

трудове навчання

 

Мироненко В.Б.

 

Учні 2-Б (вчитель Гайворонська С.В.) і 3-Б класів (вчитель Одінцова С.М.) взяли   участь у міжнародному  математичному конкурсі “Кенгуру”:

Кашуба Алєся, Тарасенко Еліна, Хрипко Марія - ВІДМІННИЙ результат;

Гончаров Всеволод, Козоріз Ілона, Прийма Тимур, Теряник Марія - ДОБРИЙ результат. 

   У конкурсі “Кенгуру” змагались також учні 6-х класів: на Всеукраїнському етапі -23 учасника, з них 6  отримали ВІДМІННІ результати; в Міжнародному етапі з 16 учасників 6 учнів  також показали ВІДМІННІ результати. У конкурсі з фізики «Левеня» 3 учня закладу отримали ДОБРИЙ результат.

          Учні гімназії залучались до участі у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з англійської мови “На Урок” (Осінь 2023, Зима 2024, Весна 2024).

        Учень 9-А класу Дуванов Владислав (вчитель Зозуля І.С.) взяв участь у краєзнавчих читаннях до дня Героїв Небесної Сотні (пошуково-дослідницька робота). Його презентація визнана найкращою. А рій «Нащадки козаків»(середня група) посів ІІ місце у І (міському) етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» (Джура) у 2023-2024 н.р.(вчитель Вороновський М.І.) 

     Протягом навчального року учні закладу брали активну участь у різноманітних творчих конкурсах. Долгошеіна Анна, учениця 8-А класу (учитель І. Фесенко), посіла ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу з написання есе «Війна за СВІЙ шлях». Фатєєва Софія, учениця 7-А класу (учитель І. Фесенко), узяла участь у ХХІІІ Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої!» у номінації «Література» й посіла ІІ місце у ІІ етапі конкурсу. Учень 7-А класу Обозний Матвій (учитель І. Фесенко) посів ІІ місце в обласному конкурсі творів до Дня добровольця «Доброволець – хто ти?». Група учнів 9-А класу (вчитель Л. Гачковська) взяла участь в обласному конкурсі "Героїв пам'ятаємо імена» й посіла ІІ місце.   

         За результатами участі у Всеукраїнському конкурсі з трудового навчання «Новорічна композиція!» вихованці вчителя Мироненко В.Б., Бєлякова Поліна (6-Б клас) в номінації «Сюжетна композиція» посіла І місце, Кльовін Давід (8-В клас) в номінації «Новорічний вінок» і Коваленко Олексій (9-А клас) в номінації «Новорічний подарунок» - ІІІ місце.                                                                                                                                      

         Активну участь заклад брав як в художніх конкурсах (вчитель Ковтуненко Н.І.): ХІІI Всеукраїнський конкурс  дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей – 2024» (Чернолихова Вікторія (6-В), Ковтуненко Дмитрій (2-А)); XVІІ Всеукраїнський конкурс  шкільних малюнків «Мої права-2024: 10 років українського опору збройній агресії рф» з нагоди Міжнародного дня захисту дітей (Степанцов Євген (5-В), Лунін Максим (6-Б)), так і в змаганнях з фізичної культури «Учнівська ліга Здорова Україна» (вчитель Ковтуненко І.В.): учні 9-Б класу Альбіна Вербій і Єгор Сторож посіли ІІ і ІІІ місця відповідно. Педагогічний колектив гімназії нагороджено Подякою  Луганського обласного відділення НОК України за активну позицію і вагомий внесок у розвиток олімпійського руху серед молоді Луганщини.                                                                                             

 

      План заходів щодо організації методичної роботи в закладі  протягом 2023-2024 навчального року був виконаний. Однак при цьому мали місце окремі недоліки:

                  деякі учителі недостатньо працювали з обдарованими учнями, не залучали їх до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо;

       •           педагоги залишаються інертними до участі в конкурсі педагогічної майстерності «Учитель року»;

       •          робота закладу щодо подолання освітніх втрат з окремих предметів потребує організації конструктивної співпраці з батьками учнів.

 

На підставі зазначеного, керуючись завданнями, які стоять перед педагогічним колективом на наступний навчальний рік та з метою підвищення ефективності методичної роботи

 

      НАКАЗУЮ:

 

1. Вважати організацію методичної роботи з педагогічними працівниками протягом 2023-2024 навчального року задовільною.

2. Продовжувати роботу над проблемою «Реалізація сучасних педагогічних технологій освіти на засадах компетентнісного підходу в контексті положень Концепції «Нова українська школа».

3.   Заступнику директора з навчальної-виховної роботи Олександру СОКИРКУ:

   3.1. На засіданні методичної ради закладу  докладно проаналізувати результати методичної роботи за 2023-2024 н.р.

      3.2. Спланувати до 01.09.2024 р. роботу з педагогічними кадрами закладу на 2024-2025 навчальний рік з урахуванням позитивного досвіду та рекомендацій теорії і практики сучасної педагогічної науки. 

   3.3. Контролювати участь обдарованих і здібних дітей в олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо.

     3.4. Контролювати дотримання графіку проходження курсів підвищення кваліфікації. 

4.  Педагогічному колективу:

  4.1. Спрямувати усю методичну роботу на успішну реалізацію методичного  проблеми закладу.

       4.2.  Постійно працювати над удосконаленням свого професійного рівня.

    4.3. Продовжити роботу над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення рівня освітнього процесу. 

    4.4. Залучати обдарованих та здібних дітей до участі в олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо.

    4.5. Організувати конструктивну співпрацю з батьками учнів щодо подолання освітніх втрат з окремих предметів.

5.  Керівникам методичних об’єднань:

     5.1. Продовжити вивчення інструктивно-методичних матеріалів щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів.

       5.2. Надавати методичну допомогу вчителям у підготовці матеріалів до публікацій у фахових та періодичних виданнях, на інтернет сайтах.

          5.3. Сприяти зростанню рівня професійної компетентності педагогів.

             6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчальної-виховної роботи Олександра СОКИРКА.         

 

            Директор  Гімназії №10                                                   Світлана МОРОЗКО                     міста Рубіжного